Verzenden & retourneren
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nederland & België: Bezorging binnen 1-2 werkdagen. Geen bezorging op zondag en feestdagen.
Buitenland: Bezorging binnen 3 werkdagen. Geen bezorging op zondag en feestdagen.
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nederland: €4,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €50,-.
Gratis verzending vanaf €50,-.
België: €6,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €50,-.
Gratis verzending vanaf €50,-.
Duitsland: €8,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €100,-.
Gratis verzending vanaf €100,-.
Wat zijn de retour- en ruilvoorwaarden?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer worden geretourneerd. Als u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending van uw thuisadres naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven. Als u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde accessoires en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons worden geretourneerd. Neem contact met ons op via [email protected] of meld uw retour gemakkelijk aan via uw account op onze website. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.
Wat is de procedure bij een retour?
Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL. Zodra wij de retourzending ontvangen, krijgt u per e-mail een ontvangstbevestiging. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op: het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
Kan ik de bestelling omruilen?
Als u een artikel wilt omruilen, dient u het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is of niet past, stuurt u terug via onze normale retourprocedure.
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel is geleverd?
Als u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt u dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geeft u aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat.
Heeft u een klacht? Bent u niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail op [email protected].